poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pesto z rukoli


Taki pomysł miałam na wykorzystanie części zalegającego mi w lodówce parmezanu, który dostałam od rodziców z Włoch. Pesto najlepiej smakuje jak zrobi się je samemu !

Składniki:

100g rukoli
50g  parmezanu startego
50g orzeszków pini
3-4 łyżki oliwy
3 ząbki czosnku
sól i pieprz

Przygotowanie: 

Wszystkie składniki dokładnie blendujemy, doprawiamy solą i pieprzem. Pesto przekładamy do słoika i przechowujemy w lodówce.


Bobek też się załapał na zdjęcie :)

3 komentarze:

  1. To doskonały pomysł na zalegającą w lodówce (szczególnie u mnie..) rukolę,której nadmiar jestem smuszona wyrzucać... Próbowałam już nie raz, a tym samym rukola przestala się marnować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super! można przechowywać i skrócić sobie czas przyrządzania kolejnego obiadu.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę takie zrobić, ostatnio robiłam takie z pietruszki, specyficzny ma smak :)

    OdpowiedzUsuń